15 aylık kızm 3 gündür sık kaka yapıyor (5.6,7 ) kez bazen dolu oluoo bazen sürüntü şeklinde oluyor bezinde, bide ıkınarak yapıyor ama kakası sert değil yumuşak kıvam bazen sulu , sanki içinde bsy varda onu cıkarmaya ugraşıyormuş gbı oluyoı , başına gelen var mı , bıde kakanın içind sümük gbı bısyler var uzayan..