Sblatc Bebeğim henüz 2 aylık Allaha şükür ateş falan yaşamadım ama başıma gelirse ne yapmam gerekir şimdiden bilmek istiyorum o an telaş yapmak istemiyorum. Özellikle doğal yöntemlerle mümkünse ilaçsız geçirmek için neler yapmak gerekir
Muhasebeciana Sblatc soyabilirsiniz ilik suyla dusa sokmalisiniz. Baktiniz dusmuyor ates dusurucu verebilirsiniz yinr gecmiyorsa inmiyorsa en kisa surede hastaneye doktora gitmelisiniz
Momdady2021 Sblatc çok garip ben şey duydum arkadaşımın oğlu aşırı ateşliydi düşünemediler dr demiş ki ateşliyken beslemeyin doğru mu bilmiyorum çok garipsedim
Goktugunannesi1234 Eklem yerlerine ıslak bez yada havlu koyabilirsiniz göğsüne ve koltuk altına doktorlar önermiyor. Ortam ısısını da dusurmelisiniz. Ama 37.8 üstü ateşte havale riskini göze almayın ateş düşürücü verin.
Sblatc Momdady2021 doğrudur. Çünkü tokken vücut besinleri öğütmeye çalışır ama açken vücuttaki zararlı şeyleri öldürmeye çalışır diye biliyorum bende. Bu yüzden bazı açlık oruçları var sağlık için. Normal oruçta öyle