Merhabalar
Bebeğim 4.ayını doldurdu. Artık 5den gün alıyoruz. Bende doğum kilolarımı vermek istiyorum yavastan. Bol su içiyorum yediklerime dikkat ediyorum malesef verilmiyor. Bir yandan süt olsun diye az da olsa yiyiyorum. Sizler emzirme döneminde neler yaptınız hanımlar.
Hani diyete baaşlarken limonlu su,maydonuzlu su diyorlar ben bebeğime dokunur diye yapıp içmedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum😊