Daphnethebird Merhaba pazartesi günü 6. Ay asilarimizi olduk, pazartesi akşam ve dün akşam ates çıktı. İlk dozlarda olmamıştı bunda olmasına şaşırdım, sizlerde de oldu mu acaba?
Bugsbunny1 Daphnethebird Selamm ☺️ Postuma yanıt vermisiniz . Üslubunuz çok hoşuma gitti teşekkür ederim 🌸 Bebisiniz nasıl oldu iyi mi . Ben her asida hemşireye sorarım ateş yapar mı diye . 6. Ay asisinda genelde yapmaz ama bebekten bebeğe değişir yine de kontrol altında tut demişti. ☺️
Abide91 benim kizimda 2. ve 4. ay aşılari ateş yapmıştı ama 6. ay aşısı ates yapmadi huzursuzluk vardi gece cok sık uyandi.
Daphnethebird Abide91 Teşekkür ederim yanıt icin bizde niye böyle oldu, insallah başka bi şey değildir :(
Abide91 degildir canim sanmiyorum gerci bizde daha dun 6. ay asisini olduk normalde diger asilarda ayni gunde cikmisti bu saatten sonra ates olur mu bilmiyorum. Kaca kadar cikti atesi ve calpol verdin mi
Daphnethebird Abide91 ilk gün verdim düştü ikinci gün düşmedi doktora gittim enfeksiyon olabilir dedi ama insallah değildir :(
Abide91 Daphnethebird insallah degildir idrar mi aldilar peki verebildiniz mi ? bu arada 4. ay asimizda ikinci gunde atesi olmustu kizimin
Daphnethebird Abide91 Kan istediler ama ne kadar acılı bir süreç olduğunu daha evvel tecrübe ettiğimiz icin biz istemedik. 72 saat içinde bitiyormuş aşidan olduysa geçmeseydi kan verecektik tabii ki ama gerek kalmadı 🙏 Neyseki geçti aşidan olmuş şaşırtıcı ama…
Nurruveydaaa Biz 6.ay aşısını yaptırırken sormuştuk doktora ateş veya huzursuzluk yapar mı diye. En hafif asilardanmis bu 6.ay aşısı. Dediği gibi de oldu. Hiçbir şey fark etmedi.
Daphnethebird Bugsbunny1 Merhaba teşekkür ederim yanıt icin. Sanırım aşidan olmuş ben de şaşırdım ama iki akşam olup bitti çok şükür 🙏 İlginize teşekkürler 🌸