Hanımlar Eskişehir sehır hastanesınde yaptıran varmı sünneti . Bebegim 57 günlük . 2-3 aylık ken yaptırmak ısıtıyoruz . Ama cocuk cerrahıyı aradıgımda lokal olmadıgını , kucuklere anestezi uyguladıklarını soyledı . Bende tam tersi olmasın dedim oda bu şekilde dedi . Yakın tarihlerde sünnet ettiren varmı?