Seydameva Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum😌 haklısınız düzen birkaç güne kurulur diye düşünüyorum ben de yıldım vallahi artık gece kalkmaktan bebeğim emip hemen uyusa da artık deliksiz uyumak istiyorum. Gerçi ne kadar bıraktırmak istesem de bir anne için en duygusal anlardan biri de sanırım memeden kesmek😢