Kızlar şöyle bir sorunum var kızım ağustosun başında kreşe başlayacak 3yaşını doldurmuş olacak. Ve ben ağustosun başında Allah nasip ederse doğum yapacağım. Kızımın kreşe başlaması ve kardeşi gelmesi aynı zamana denk gelecek nasıl halledebilirim bilmiyorum çünkü kreşe de gitmesi gerekiyor. Kreş eve yürüme 5dk mesafede. İlk 1ay ben yada babası da kreşe yanında gidebilir. Ben gitsem yeni doğmuş bebekle ve sezeryanlı halimle gideceğim. Bu sefer bir süre sonra onu kreşte bırakmış ama kardeşini eve götürmüş olucam. Babasıyla gitse daha mı iyi olur. Günde 4saat gidecek sadece. Aslında daha önce bakıcıya falan gittiği için biraz benden ayrılmaya alışık ama çok düşünüyorum nasıl olacak diye