Azizecakir gece bi sıkıntı yoks sadece 2 ya da üç defa uyanırlar ikizlerim. Saat 8de uyuturum 12de 3te ve 5 6 civarı kalkıp emerler saat 7 8 gibi tamamen kalkarlar. Gündüz ise en az 3 ana öğün kahvaltı öğle tiyemepinde çorba veya sebze püresi akşamda tahıllı meyve püresi yaparım gün içinde kek, ev eriştesi, meyve sebze elime ne geçerse minik minik tıkıyorum ağızlarına. Mantar kırmızı biber havuç tatlı patates ve ıspanak köftesi vs yapıp veriyorum aralarda ama cok az