Kızlar bebeğim doğduğundan beri kusmasi var ilk aylarda fizyolojik reflü idi simdiii reflusu ilerlemiş ve kilo alımı çok az oldu bu ay ilaç tedavisine başladık gavisvon ve motilium başladık ilk üç gün kusmadi kesilmişti ama tekrar başladı bir de göz kapağında egzama ciktii bepanthol sinsiderm kullsniyoruz sürünce geçiyor sonra tekrar kabarıyor. Ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz