Normal doğum yaptım arkadaşlar 5 kilo aldım sadece ama normal de de kilolu bir insanım 95 kg ile dogum yaptım ve çatlaklar oluştu şimdi dermaroller almayı düşünüyorum ama.nasil kullanılır hangi yağlar iyi gelir bilmiyorum kullanıp memnun kaldıklarınizi yazarsanız çok sevinirim 🙂