Fatmacicek benim oglum 14 aylik, inanilmaz hareketli asla uyumaz, cok yemek yer, istedigi olmadigi zaman kafasina vurur ve yaptirana kadar devam eder, ya da kafasini duvara vurur. Arabalarla oynar ve arabalarini merdivene dizer. İnanilmaz huysuz aksi, goz dalmasi da var. Ama ben otizmden suphelenmedim. Cunku cok sosyal bir cocuk el sallar insanlara gulumser, adina tepki veriyor kelimeleri var. Saklambac, cee oynamayi sever, zaten erken yurudu erken kelimeleri soylemeye basladi. İsaret parmagini kullanir. Bence arabayla oynamak ya da cok hareketlilik otizm olamaz her cocuk yapar bunlari. Onemli olan goz temasi komut almama gibi seyler