Kızlar sizin oralarda Beyza(tavukçu) var mı bilmiyorum pazar günü kasar peyniri aldım ordan 1 kilo paket olarak fiyatı uygun olması cezbetti açıkçası aldım. Dün pizza yaptım kaşarlar oldugu gibi kaldı hiç erimesi bile. Bi sürü de kasar ufak bi parca kullandım pizza için ama kasardan soğudum resmen lor peynir kullansam o bile aynı işi görürdü. Bu kasarı ben iadeye götürsem alırlar mı bi fikir verin bana 🥺