Merhaba arkadaşlar şuan 23 aylığız en başından beri yenidoğan sünneti düşünsekte Pandemi nedeniyle çocuk doktorlarımız hiç sıcak bakmadılar o yüzden şimdiye kadar uzadı. Şimdide dr genel anestezili yaptırın çıksın dedi. Bu dönemde sünnet ettiren var mı?
nasıl geçti neler yaşadınız?
bir yanım sağlık İçin, bir yanım onu bu dertten kurtarmak İçin istiyor, bir yanımda fırtanalar esiyor.
Düşüncelerinize ihtiyacım var