Arkadaşlar bebeğimin babası kucağına aldığında hep tek tarafa baktığını farkettim
Sağa bakıyor
Soldan sesleniyorum bakmıyor çıngıraklı oyuncağını felan saliyorum yine bakmıyor ama düz baktığında sağ tarafa geçip aynısını yaptığım da saga yapıyor sizce bir sorunmu vr doktora götürmeli miyim yoksa normalmi bebeğim 3 aylık