Elif3736 8 ay bitti 9. Ayimiza giriyoruz hep salyalarini akıtıyor ama hiç bir sekilde diş çıkmadı ve hala düz oturmuyor sağa sola öne düşüyor normal mi kizlar ?
Syktoprak Elif3736 bizde 9 aylığız daha 15 gün oldu 1 tane dişi çıktı başka yok ama oturabılıyo desteksız
Ece1213 Elif3736 normal benim kızım da 10 Ay 5 gün luk çıkardı daha iyi geç çıkan dişler geç dökülür daha sağlıklı olur
Mehtaphafsa Kızımın disleride 11.ayda çıktı. Gec çıkan diş daha sağlam olurmuş öyle duymuştum.sizinki de çıkar endişe etmeyin
Helpmee Elif3736 benm oğlum dişini 1 yaş doğumgününde çıkardı şuan 1.sınıf herkesinki dökülüyor kendininki sağlam maşallah geç çıkan geçte düşüyor fakat oturma konusunda bşy diyemeyeceğim bence doktorunla görüş onu çünkü küçükte değil
birtosbikannesiii Elif3736 benim oğlumda 8 buçuk aylık bir tane dişi çıktı.geç çıkan diş sağlam ve sağlıklı olur derler hep öyle duyuyorum etrafımdan .
Melisbugi Elif3736 9 buçuk aylıkken çıktı kızımın şuan 10 ay 23 günlük 5. Dişi geliyor çifter çifter çok zorlanıyor
Syktoprak Elif3736 geçmi oturtunuz acaba ben 6 aylıkken kucagımda oturtdum fazla destekli oturtmadım bir iki düşdü devrildi şimdi kendi oturuyo