Son 3 aydır biz de kullandık dün kontrolümüz vardı çok şükür mamalar ile kilo aldı istahida yerine geldi herşeyi yemiyor ama en azından aç kalmıyor . Bizim sınırda idi . Bizim mama farklıydı Pediasure plus fiberdi. Şuan 19+17 gunluguz . Sadece vitamin ve kan ilacı takviyesi verdi Dr. 1 ay sonra mollers balık yağı alıp başlayın dedi. Raporlu olmasa çok pahalı olucakti . Geçmiş olsun stres yapmayın . Mama saatlerini geçirmeyin .