biberonmamasi komple düz boyamayı 250 tl ye yaptirdim ve pisman oldum artık sadece diplerim geldikce 30 tlye boya alıp kendim boyuyorum 250 vereceğimi bilseydim 4 paket boya alıp gene kendim boyardım 😅 ama tabi ombre falan kuafor işi mecbur en en az 500 vermelisin