hulyaaa-123 birtutamsac geç döllenme olup olmadığını bilemeyiz heralde 4 gün gecikti şimdi yapsam olur mu
birtutamsac hulyaaa-123 ben adet günümde yaptım çıkmamıştı adetten 9 gün sonra yaptığımda çıkmıştı geç döllenme olmuştu. sizde şimdi yapın negatif çıkarsa ve eğer adet olmazsanız ilerleyen zaman bi daha yaparsnız