8 aylık kızım hasta esım hadta ben hasta ayakta duracak dermanım yok fosur fosur burnum akıyor kızım yıne aynı sekılde bu 3.defa grıp oluyoz hepımız beraber ve ben normalde hic hasta olan bırı degılım alıskın degılım mahvoldum bana bıtkısel cozum verın nolur doktorlar tıklım tıklım dolu gıdıp daha kotu hasta olmak istemiyorum