Herkese selamlar 🙋♀️ hanımlar, cilt bakımı için neler yapıyorsunuz? Ben bu zamana kadar sadece gece kremi kullanır micelar su ile yüz temizledim. Ama yaş 35e yaklaşınca dermaroller, hylüronik asit collajen falan da aldım daha yeni. Ama bi türlü beceremiyorum. Hyaluronik asidi sürünce üstüne collajen ve c vitaminin beklemeden mi sürücem? Yüzümü yıkadıktan sonra micelar su ile tekrar silip öyle mi dermaroller yapıcam? Bu arada pek inanmazdım ama bu hylüronik asit ile collajen işe yarıyor