Asafecrin Kızlar eşimin testi pozitif çıktı. Bnmde bogazım agrıyor galiba bnde de var ekipler gelince bnde test vercm. oglum öksürüyo kızımın da bogazı agrıyor onun için evde neler yapabilirim. Hafif atlatmamız için önerilerinizi bekliyorum
Deletedmom00881 Asafecrin bol meyve tüketin canım, beslenmeyi aksatmayın, kekik suyu, ballı limonlu sıcak su, nane limon iyi gelir çok geçmiş olsun canım 🙏
Banu43 Asafecrin kemik suyu kelle paca sarmisakli yoğurt tüket bol bol meyve ye bal yiyin ihlamur rezene için cok gecmis olsun Allahdan umit kesilmez
Winnithepooh Asafecrin 3 gün önce eşimde pozitif çıktı biz oğlumla geçen hafta hastaydım test vermedik soğu algınlığı diye düşündük ama sanırım bizden geçti ona ekip gelmedi hala gelmez bence bu saatten sonra insanlar evde dursun diye öyle diyorlar ve bebegim 3 gün ateslendi çok sonra sukur normale dondu şu şu öksürük başladı ve yemesi zorlandı ondan umca marka surup aldim direnç olsun vücuduna die ve pmsuruk için pekmez z. Yagi karabiber biraz karıştırın ısıtıp bende 2 Ye yaptım pglum icmedi zorla 1 kaşık ama sizinkiler belki icer
Asafecrin Banu43 sagol cnm bnm hmn yptım ıhlamur ztn birazdan da tavuk corbası ypıcm inşallah hafif atlatırız
Asafecrin Winnithepooh dün öksürmeye başladı oglum tereygı eritip pekmez ypıpp verdim agzının ucuyla yedi suan oglumun hm öksürük hm burun akıntısı var meyveyle corbayla inşallah hafif atlatır
Annem-33 Asafecrin ben de koronayim ilk atesim ciktiginda elma sirkesi ictim kekik içtim ateş düşünce baş ağrım geçti sonra terledim simdi sadece burnum akiyor halsizim
Asafecrin Annem-33 geçmiş olsun cnm eşim pozitif çıktı bizde onda üşüme bogaz agrısı ve öksürük le başladı ıhlamur fln ypıp verdimglumda öksürük ve burun akıntısı var bnde bogaz agrısı bar kızımda cok şükür bişi yok suanlık
Asafecrin Annem-33 aradılar bizi görümcem de korona cıktı eşimle aynı yerde çalışıyorlar onu da aradılar
Winnithepooh Asafecrin inş burnu akması güzel benim 2 gün aymadı başım ağrıdı çok calpol verdim 3 gün sadece bende ve zorla yemek yedirmek lazım güçsüz kalmasinlar diye uyudu cokca dinlendi vucudu bi sure sonra normale dönüyorlar öksürük jns biter rahat ederler
HaticeClk Asafecrin bizde olduk canım eşim bebeğim ben şuan hatta nezleye çevirdi bizde eşim iyi ama bebeğimle ben grip olduk bende de mide ağrısıyla başladı
Asafecrin HaticeClk eşimde de üşüme bogaz agrosıyla başladı snra oglum öksürmeye başladı. Bugun de burnu akıyor bnmde bogazım kaşınıyor acıyor
Asafecrin Winnithepooh inşallah cnm sürekli emmiyor keyfi yerinde halsizlik yok ilerleyen zmn da nasıl olur görücez