Berensln Merhabalar arkadaslar Bebeğim 4 aylık 6 kg Mama kullanmak istiyorum hipp mama iyi diyorlar siz ne düsünuyorsunuz? 1 numara 2 numara diye numaralandırılmıs neye göre numaralı acaba 4 aylık bir bebek İcin mamasını neye gore alıyorsunuz
Deletedmom00881 Berensln kilosuna göre mama alınır canım, mamanın üzerinde kilo yazıyor, hip mamanın tadı çok kötü bilgin olsun bebeğin beğenirse sıkıntı yok, ben bebelac gold aldım sütüm yetmediği günlerde veriyorum
Birpasaannesi23 Berensln türkiyede ki tek organik mama hipp markaymş canım ama her mama her çocuga iyi gelmyr gaz yapar kabız yapar ablam 3 marka değiştirmşti
Ssmmyy Berensln bebekler 6 aylık olana kadar 1 numara kullanılır. Kızım için hipp kullanıyorum gaz sorunu vs yaşamdm kilosuda güzel
Littlebird Berensln ilk üç ay hipp mama kullandım ben de doktor anne sütüne en yakın mama olduğu için öneriyorum demişti. Numarası ayına göre ambalajında yazıyordur muhtemelen ilk 6 ay 1 numaradır. Biri yorumlarda tadı kötü demiş ama ben tatmıştım bebeğime verirken gayet güzeldi. Kendi sütümü de tatmıştım gerçekten benziyor
Berensln Deletedmom00881 bende geceleri vermeyi dusunuyorum bu aya kadar anne sütü ile ilerledik ama mama takviyesi olck kilosu biraz geride umarım beğenir 🙄
Miyonunannesi Canım 1 numara ilk 6 ay için 6 aydan aonra 2 numara yasından aonra 3 numara güzel bi mama hipp combiotic olanı
1Beybiletto Berensln Doğduğundan bu yana hipp kullanıyorum çok memnunum 1 numara 6 aya kadar 2si 6 ay üzeri..