Kızlar kızımın saçları çok karmaşık şöyle ense kısmı çok uzun ama üstler kısa yani o kadar orantısız ki bide aşırı dökülüyor 28 aylık acaba kestirsem mi neden böyle oldu anlamıyorum bakıyorum ne güzel uzamış 2 yasindakilerin saçları benim kızımın öyle değil çok üzülüyorum