Kereeeeemm0101 Yaşayan oldu mu bı sorun olan ? İntde zeka geriliği falan diyir korktum hemşire tekrar istedi topuk kanı ne demek oluyor bu
Tgbygt Kereeeeemm0101 Merhaba benim ilk kanda öyle çıktı çok ağladım doktor bana korkulacak bişey olmadığını söyledi tekrar kan verdik şükür ikincide normal çıktı.İlk kan yanıltabiliyormuş
Yekbunn 2.sinde düzelir inş sıkıntı yapma sürekli emzir eltimin bebeğinde de vardı kaç kere gidip verdiler en son doktor demiş düzeldi diye ilkinde anne sütünü az aldıkları için yüksek çıkabiliyormuş