Merhaba anneler burda yeniyim happy momdan gelen 3 günlük bir anneyim. Yardımcı olun şu kardeşinize. Bebeğim emiyor ama göğüs uçlarım çok yara oldu özellikle sol uç o yüzden daha da yara olmaması için dinlendiriyorum sağ memeyi veriyorum tek meme yetmediği için birde 30 ml mama takviyesi yapıyorum. Ama bazen arka arkaya yemek istiyor gibi oluyor. İlk gelen kolostrum sütüm geçti şimdi gelen duru bir süt gibi yani tam beyaz değil duru çok sizce sütüm besliyor mudur duru olduğu için mi doymuyor uzun oldu hakkınızı helal edin.