selosunannesi Humana çay kullanıyorum rezene içiyorum boza içiyorum mummylac damla.kullaniuorum 2 litre.su içiyorum artmıyor damla damla.yine tahin alacağım bugün bide onu deneyeyim çok üzülüyorum 😤
Gul-42 selosunannesi bnm bır haffta azaldı orda artık bebek ıhtıyacı olanı uretırmiş vucut suan normale dondu onceden akardı sırılsıklam olurdum valla 4 ay 3 gunluguz
bugday selosunannesi kuru inciri bütün halde suda haşlayıp içince çok güzel süt yapıyor denemek istersen
selosunannesi Gul-42 3 aylık mama + meme gidiyorduk zaten iyice azaldı sagarak veriyorum bu arada emmiyor
Sblatc selosunannesi kuru dut hoşafı deneyin ya da previt positice lact diye bi süt artırıcı vermişti doktor doğumdan sonra bana çok işe yaradı. Bazen içiyorum
Farasc @selosunannesi dereotu yoğurt bulgur pilavi ve bende süt yapan en çok kuru börülce oldu. Haşlarken içine 1 bütün küçük soğan atarsanız gazını almış olursunuz. Kasar peyniri de süt yapmıştı. Bide bolbol su içmiştim. 💐💐
Hsrtgndz selosunannesi Tahin pekmez veya tahin helvası yiyin ,ilaçsız kuru incir,kuru dut,hurma, boza,anason, ısırgan otu, bn ebebegin moms tea cayindaN çok fayda gormustum