Kızlar diyetisyene gittim doğumdan kalan kilolardan kurtulmak için. Kızım 1 yaşında ve emziriyorum bu arada. Günde bir fincan yeşil çay verdi emzirdiğini söyledim ama içebilirsin dedi. Ben biraz tereddütte kaldım içenler sütünde azalma falan oldu mu ? Birde ödem atıcı su verdi onu da içiyorum. Bir buçuk litreye bir çubuk tarçın yarım limon 3-4 dal maydonoz. Acaba bunları içmem sütüme bir etki eder mi olumsuz yönde. 2 gündür diyetteyim ve kızım 2 gecedir sürekli emmek istiyor ağlıyor 😒 Sütüm mü azaldı acaba anlayamadım