Esleminannesi28 Kızlar 1 yaşında kızım var daha önce kendim uyku egitimi verdim beşiginde kendi uyuyordu ama 1 haftadır uyumuyor sürekli ayagımda sallayarak uyutuyorrum sizler nasıl uyutuyorsunuz var mı bir taktigi olan şunu yapın dediginiz
Kumsalceylan28 Esleminannesi28 diş falan olabilirmi belki huzursuzdur o yuzden . Ben besik dısinda uyutamiyorum. Ayaktada uyusun diyorum hic durmuyor. Uyku egitimi nasil verdiniz😒
Mustafayigitvebeytugannesi Esleminannesi28 Ayakta sallamaya basladiysaniz bundan sonra hep ayakta sallayarak uyuyacak demektir benim oğlum 1.5 yaşında ayakta sallamaya alışmıştı 3.5 yaşında kdar öyle ayakta sallayarak uyuttum ama sonra kardeşi doğunca bıraktım sallamayi. Ben sallamayi bırakınca oda uyumayı bıraktı gündüz hiç uykusu yok şuan 4 yaşında oturuyoz akşama kdar birlikte 😂😂 kardeşinin de gündüz uykusu yok oda 3.5 aylık 🥰
Nursena0606 Esleminannesi28 4 buçuk oğlum kucakta pış pışla uyuyor. Beşiğine koyuyorum biraz mızırsanıyor parmağımı tutuyor sonra uykuya dalıyor.
PurpleTail Esleminannesi28 atak döneminde dahi destekle uyutmadım..şimdi diş çıkarıyoruz mesela eşin gece yanımıza alalım diyor beşiğine alışmışken ona da başlamak istemiyorum. 4. Ayda desteksiz uyumayı öğrendi şuan 5. Aydayız umarım bozulmaz
Esleminannesi28 @Kumsalceylan28 ben instgramdan uykukuzusu diye bir syfadan para vermeden yazılarını okuyarak bu yola bas koymustum iyiki koymusumm her yerde kendş kendi beşikte fln 5 10 dakika icersinde uyuyordu uyumadan 10 dakika önce yemegini altını alıyorum ve sonra dandini dastan acıyorum ve odadan cıkarak agladı zaman gözükerek ve hep aynı saatlerde yatırarak bi düzen olusturdum ve basardım ilk zamanlar 20 dakika sürdü uyuması sonra sonra 10 dakika.5 er dakikaya düştü diş cıkartıyor evet ama 1 haftadır da ayakta sallıyorum inşallah alısmazz
Nursemommm Esleminannesi28 luzum bence ayakta sallama alışır bu kadar emek verip eğitim vermişsin çöp olmasın
Mustafayigitvebeytugannesi Esleminannesi28 evet o yüzden bence ayakta sallamayi bir an önce bırakın cnku zaman geçtikçe sadece sallaninca uyuyolar ayağını durdugun an gözünü aciyolar yani benim oğlum öyleydi son zamanlarda. Küçük oğlum şuan emerek uyuyo umarım onu sallamam inşallah 🙂
Esleminannesi28 Mustafayigitvebeytugannesi inşallah canım bende bırakayım ama bırakmayıncada cok gec yatıyor ne yapıcam bilemedim
Esleminannesi28 @PurpleTail inşallah canım benimkide 5. Ayından 11 ayına kadar desteksiz uyudu ama bozuldu cok üzgünüm