Dnd evim 25 derece sıcaktı.Annelik iç güdüsüyle alt 2 üst ise 2 giydiriyordum yenidoğdugunda.Baktım çocuk isilik oldu.
Ben de ,1 patikli alt onun altına çorap ,
kısa kollu zıbın onun üzerine de uzun kollu üst giydiriyorum .(ilk 30 gün şapka ve eldiven giydirdim sonra cıkardım)Ense ve göğsünden yapılır ısı kontrolü.Ben sürekli bakıyorum üşümüyor 🌸Şimdi 3 bucuk aylık