Arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık artık yeterli doymadigini düşünüyorum sürekli emmek istiyo gece çok kalkiyo hem emzirip hemde mama takviyesinde bulunmayı düşünüyorum 6 aylık olunca zaten ek gıdaya gecicek rahatlarim biraz sizce hangi mamayi vermeliyim ?