Bebeğim 3 ay 5 günlük. Sütüm az. 1 saatten fazla emiyor. Emerken uyuyakalmıyor. Emip emip kendisi bırakmıyor memeyi. Ben çektiğimde de çok ağlıyor. En önemlisi idrarını yapmıyor. Bu saatten sonra süt arttırmak için çabalasam artar mı? Her emzirmeden sonra sağsam mesela..