Kumsalceylan28 Gunaydin hanimlar. Oglum tam 5 aylik oldu. Bu sanah dışkida cok hafif ama kan vardi gordum. Çok tedirgin oldum. Alerji diyorlar yazilarda. Ama vucudunda birsey yok. Acaba basit birsey olamazmi. Illa alerji midir. Allahin zoruna gitmesin birde bunla ugrasmak istemiyorum ya 😒
anayimbennana Kumsalceylan28 alerji için tek başına kanlı kaka yetmiyor canım bizdede oldu aynısı zorladığı için kılcal damarı çatlamış hametol ve tracazol verdi
Arya29 Kucukken bizimde basimiza geldi, doktora sormakta fayda var, bizde pisik vardi tahris olmustu ordan olmus olabilir demislerdi, ama en iyisini doktor bilir
1Emine Makatta çatlak olabilir. Benim bebeğimin çoklu besin alerjisi var hem kan var hemde huysuz uykusuz sürekli ağlar alerji de kan nerdeyse en son belirti olarak ortaya çıkıyo bebeğinizin vücudunda döküntü falan yoksa tedirgin olmayın ama bi doktora götürün çatlak varsa bi krem veriyorlar hemen düzeliyor.
Kumsalceylan28 1Emine dokuntu yok sadece sacinin icinde kabuklanma oluyor oda simdi baslamadi zaten oncedende vardi. Dokuntu dediginiz bu degil dimi
anayimbennana Kumsalceylan28 bizimkide kabız değildi ek gıdaya bile geçmemiştik sadece anne sütü alırken oldu o çatlama , olabiliyor yani
1Emine Kumsalceylan28 hayır değil sırt kol göğüs bölümü sinek ısırığı gibi olur alerjide maalesef, olsa görürsünüz zaten. Eğer çok ıkındıysa kabız olmasında gerek yok ufak bi çaklat vardır kremle hallolur inşallah
1Emine Kumsalceylan28 bizim doktorumuz Bactroban vermişti ben onu kullandım ufak bi çatlak vardı hemen geçirdi
1Emine Kumsalceylan28 rica ederim konu bebişler olunca insan şaşırıyor. En kısa zamanda bebeğiniz sağlığına kavuşur inşallah