anayimbennana evde yaptım ben evi süsledim eşim ben oğlum kimsemiz yok burada arkadaşlarıda hastalık var diye çağırmadım oğlum için anı olsun fotoğrafı kalsın diye evde yaptım çok güzelde oldu masrafları yazayım size belki fikir olur
balon+zinciri, iyi ki doğdun, flama, 1 balonu, kek standı=150₺
Oğluma takım=150 ₺
Benim kıyafetim vardı almadım ama internette ikili takımlar (anne çocuk) 220 falan
Pasta (6 kişilik) =150 ₺
Kurabiyesi dolması 200-300 olsa toplam harcamam 750-800 civarı
Bu hazırlığıma biz hariç 8 kişiyi daha çağırsam yeterdi her şey. Sizin daha varmış yavaş yavaş alsanız zaten yormaz sizi