Sevo97 Nuk markası emzik almıştım severek emiyor ama ağzında durmuyor emzik habire düşürüyor ve tuturmakta sıkıntı çekiyorum ağzını çok fazla açıyor acaba emzik mi değiştirsem önerisi olan var mı
Agg0207 Sevo97 avent 0-6 ay ortodontik emzik kullandım hiç düşmedi kızımda eskiden farklı emzikleri hep düşürdü
Meralolen Sevo97 evet bizde avent kullandık ağır geldiği için ağzından düşürüyor uykusu bölünüyordu yine avent in ortodontik emzigine geçtik hiç sıkıntı yaşamadık