Kızım şuan 3 aylık 2. Ayından beri gündüz bir kere mama veriyorum benim sütüm gündüz azalıyor maalesef bazende gece de veriyorum meme raddi yaşamadım Rabbim yaşatmasın bence bunda biberon çok önemli ben lansinoh 1 numara aldım akışı baya yavaş o yüzden bebek aaa bol bol geliyor anneyle uğraşmaya gerek yok demiyor arkadaşım başta wee kullandı akışı hızlı meme reddi yaşadılar 😢 avente dondu sıkıntı halloldu