Bihaylin merhaba, mama kaşığı ve püre emziği den aldım. Ek gıdaya geçince kullanacağım ancak şu an diş kaşıyıcı olarak kullanıyoruz. Oğlum emzik veya biberon sevmez öğürür ağzına alınca ama püreli emziği aldı onunla kalıyor şimdilik. Tabi favorisi parmakları