meraklibiranne ah bacım benim oğlumda öyleydi 6-7 aydan sonra azda olsa uyku yüzü görmeye başladım 🥺 ama kendimi hep çok şükür sağlıklı ağlıyorsa ağlasın uyumuyorsa uyumasın yeter ki iyi olsun ben günlerce uyumayim diye sakinleştirmeye çalışırdım. Çünkü ne zaman bıktım desem karşıma sosyal medyada sma hastası çocuklar çıkmaya başladı dedim bu bana bir mesaj galiba sabret şükret dua et dedim çok şükür geçti sizinde geçecek inanın 🤲🏼🥺 çok ağladığında bakara suresi,inşirah suresi yada felak Nas surelerini açın kucağına alıp dinlet bacım iyi gelir 🤲🏼😘