Endişe etme bizde 53 günlüğüz. Oğlum neredeyse kırkına kadar silikon başlıkla emdi göğsümu tam tutturamadım. Sonra çene yapısı geliştikçe geliştikçe tam kavradı elhamdülillah. Sen elinden geldiğince vermeye çalış, çenesini aşağı cek tam kavrayabilmesi için. Etrafımdakiler şimdi çocuk ona alıştı seninkini kavramaz deyip durdular şimdi sana da diyen oluyordr boşver dinleme. Çocuğun daha küçük çenesi gelişsin o memeyi nasıl kavrayacağını bilir.