40 günlükken aynı problemi yaşadık gece 3 de uyanıp sabah 11 e kadar ağlıyordu ya da uyumuyordu sürekli sallanmak istiyordu şuan 44 günlük bu problem biraz hafifledi sanırım atak haftasıydı şimdi ikindi saatleri saat 15:00 16:00 17:00 saatlerinde aynı problem var uyumuyor gözlerini kapatmıyor ağlama var. İki gündür rezene çayı vermeye başladım bir buçuk iki çay kaşığı veriyorum günde bir kere sanırım biraz faydası oldu