Gulumseyememdedim İyi geceler arkadaşlar 5ay 9günlük bebeğim sabah 8 den beri ıkınıyor 4 kere kaka da yaptı neden olabilir bu saat oldu uyumadık var mı önerebilceğiniz bir şey 😞
Ylz0044 Gulumseyememdedim gazı vardı çr gazından da ıkınır bizde uyumadım yatmadan akşam kaka yaptı hah uyur diodum ama gazı var hala ıkınıyo biraz cıkarttı rahatladı1
MRL_U27 Gulumseyememdedim kakasini normal yapiyorsa acaba neden ikiniyor yavrucak bilgisi olanlar yazsin post uste kalsin
MRL_U27 Gulumseyememdedim insallah biri yazar 💕 tabiki eger devam ediyorsa cocuk doktoruna basvurabilirsiniz iciniz rahat olur
Gulumseyememdedim MRL_U27 inşallah bilen birisi çıkar 🙏💖 uyuyamıyor çocuk ağlıyor valla bilsem bu kadar uzun süreceğini sabahtan sorardım doktorumuza🥺
Ylz0044 Gulumseyememdedim çünkü huylanır gazı olduğundan scak havlu yada makatını uyarabilirsinz o zman da cıkar gazı göbek deliğinden huylanırsa biln ki gazı vardır bebeğin masaj yaptırmaz benm oğlan da öle 🥴
Gulumseyememdedim Ylz0044 karnından değil de bacaklarını oynatmama izin vermiyor havluyu bi deniyim olmadı 🤷🏼♀️