Meryeminannesi1 İlk adetim çok az kanama şeklinde 3 4 gün sürdü ancak ikinci adetim eski adete nazaran daha yoğun kanama şeklinde geçiyor bu durum normal mi sebebi ne olabilir
lalbg Meryeminannesi1 doğum sonrası ilk 1 yıl regl düzensizliği ya da kanama yoğunlaşması normal sayılıyor benim de öyle olmuştu ama yine de bi jinekoloğa gidin isterseniz.
lalbg Meryeminannesi1 15 ay oldu doğum yapalı. İlk 5-6 ay değişkenlik gösterdi bir ay normal olsa diğer ay yoğun geçti. Şimdi düzenli çok şükür☺️