Sdatrk bizde de faydasi olmadi cok agladi cikaramadi gazını. Sabsimplex kullandik cok iyi geldi ayni zamanda aktardan aci elma yag ve adacayi yag karisimi aldim. 1 damla göbek 1 damla kasiklarina 1er damlada ayak topuklarina masaj yaptim. Hic gaz sorunumuz kalmadi. Ozellikle yağı tavsiye ederim. Denemen icin. Her bebek cocuk ayni degil ama bence dene