Gamzemcd0138 aynı 4 aylıkken geçirdik , bebegede illa geçiyor ama korkmayın onlar bzden dirençli, sabah aksam calpol veriyordum, hiç atesimi cıkmadı o yuzden, öksğrük baslamıstı bebegimde onuda prospan şurupla geçirdim bitkisel bi surup doktorunuza sorabilirsiniz harika bencegeçenlerde ikinciye atlattık yine aynı yolu izledim ve hiçbir sıkıntı olmadı bebegimde cok hafif öksürükve huysuzlukla geçirdik maske takın emziriyorsanız bolbol emzirinsurekli el yıkayın ve odalarınızı havalandırın sık sık pencere açın bebegi üşütmeyin tabi bu sırada onada dikkat edin