Bebeğimin ilk zamanlar aşırı gaz sancısı vardı kolik değildi ama 1 aydan sonra her emdikten sonra kusmaya başladı hala daha öyle emdikten sonra bir saat gaz çıkarma kusma üst baş değiştirme maceramız var reflü olabilir dedi dr ama herhangi bir ilaç vermedi sizde böyle olan varmı yediklerimizden mi oluyor sadece anne sütü alıyor yada alerjimi başına gelen varmı arkadaşlar ya….birde hemen uykuya dalamıyorum kusacak duymam diye bu hep böyle mi sürecek acaba…