Kizlar ilk gebeliğim , bebişim iki günlük bol bol emziriyorum, yinede göğsümde şişlik ve ağrı var normalmi ? Birde sadece meme ucu kahverengi kısmın tamamını verin diyorlar büyük çoğunluğunu alıyor tamamen kapatmasada normal mi ? Yanlış mı emziriyorum acaba.