buselidunya Amineninnannesii alışmadıysa hiiiiç başlama, mümkünse popişine hafifçe piş pişleyerek uyut🥰
SedaUmut171121 Amineninnannesii ben alıştırmadim küçükken sallamak kolay oluyo ama büyüyünce zor kilo aliyo agirlasiyo ben koyuyorum kendi kendine uyuyo emzikte vermedim 3 aylık bebegim
Minnakinannesiii Amineninnannesii zaten şuan uyku düzeni tam olmaz 4 aylık olmasını bekliyorum bende sallamaya alıştı ama arada kucakta uyuyo benim oğlum
buselidunya Amineninnannesii tabi ki. Kızım 14 aylık şu an ayaklarım kopuyor sallamaktan, alıştı çünkü sallanmaya
Bussraozknn Amineninnannesii Ben 5. Ayına kadar 4moms da uyuttum ama artık ona kücük gelmeye baslayınca mecbur salladım çünkü sallanarak uyuyodu imkanın varsa sallama sakın ben hata ettim
SedaUmut171121 Amineninnannesii benim kayınvalidemler ilk doğduğunda sürekli salladilar alıştı geceleri sürekli salliyodum bırakınca direkt uyaniyodu internetten felan araştırdım unutturdum sallanmayi çok şükür
Snm_ttr73 Amineninnannesii benim oğluşumda alışmıştı sallanmaya bıraktırdım 5 aylık şuan bazen emerek uyuyor bazen beşikte bazen yatağında karnı toksa nere müsaitse ☺️☺️☺️
Snm_ttr73 Snm_ttr73 her bebek aynı değil tabiki bence alıştırma yoksa elden ayaktan düşersin karnı tok olsun altı temiz olsun istersen yanına uzan o uyuyana kadar zaten pek uyanık kalamaz ki doyduğu gibi uyur inşallah
SedaUmut171121 Snm_ttr73 aynen bende bırakıyorum yere ben işlerimi yapmak için mutfağa felan gidiyorum bı geliyorum uyumuş 😄
buselidunya Busra2326 var valla ben de şaşırıyorum, gerçi benim kızım da bazen böyle uyuyor nadiren de olsa😂 ama ben bekleyemiyorum işte uyku saati geçiyor sonra hahahah
mamanveutdormir Amineninnannesii hiç başlama sallanmadan uyumaya alışsın ben öyle alıştırmıştım 2.5 aylıkken el ağız ayak hastalığı geçirdi 2 hafta kadar çok kaşıntı ve ağrısı vardı öylelikle sallanmaya alıştı şimdi 5 aylık olacak bırakmaya çalışıyorum 😣