333 Kızlar bugün 4. ay kontrolümüz vardı doktor en kısa zamanda sünnet ettirin dedi. Pipi ucu darlığı varmış. Nasıl yapılır bu sünnet yani uyuşturmalı mı değil mi uyuşturmalıysa nasıl olacak evde mi daha iyi olur hastanede mi neler gerekli hiç bilgim yok ilk bebeğim 🎈
Erdempasam 333 hastane ortami daha saglikli olacaktir ve olasi bir durumda mudahale daha kolay olacaktir bence canim. Bende büyük oglumu 6 aylikken yaptim lokal yapilmisti rahat gecti hemen iyilesti. Ama simdiki aklim olsa daha kucukken yyapardim .
ZeynepNurten 333 oğlumu 3 aylıkken evde sünnet ettirmiştim sadece pipiyi uyuşturyolar ilk gün biraz mızmızlandı sonrasında bi sıkıntı yaşamadık benim oğlumunda pipi ucı dardı ve içi dolmuştu beyaz beyaz şeylerle az daha gecikseymişsinz enfeksiyon olcakmış dedi doktor
Zulalll 333 kesinlikle ne kadar erken o kadar iyi.Hastane ortamında olması daha sağlıklı.Öncesinde zaten muayene ediyorlar ilk 2 gun biraz zor ama hemen iyilesiyor.Hic ertelemeyin hareketlenmeden yapilmasi daha iyi.
Ezgikaran 333 canım 43 Günlükken evde bölgesel uyusma ile sünnet ettirdik iyikide cok kücük ken ettirmisim 1 saat agladı sonra sorunsuz geçirdik geceyi 🙏1 haftada da tamamen iyilesti.. Anne karnındaki beyaz sıvı pipinin aralarına dolup kireçlenme yaparmıs zamanla pipiyi ileri geri hareketler yaparak senin temizlemen gerekiyormus bizde bilmiyorduk sünnette gecikseydik enfeksiyon kapar birz zorlu bi sünnet yasarmısz sende daha fazla bebek büyümeden yaptır derim cünkü ayak hareketleri geliştikçe sürekli hareket halinde olacagında iyilesmesi zor oluyormus.
Denizdennn Canım ben iki hafta önce yaptırdım şimdi 3 aylık oğlum. hastanede lokal anesteziyle yapıldı dikişli sünnet oldu uyuşukluğu geçtikten sonra ilk üç dört saat ağladı huysuzlandı biraz ama sonrasında bir sıkıntı yaşamadık çok şükür
Emine-24 Ezgikaran bizde oğlum 3 buçuk aylıkken yaptırdık bir özel muhayanede çok iyi oldu erken olması ama oğlum sünnet olduk dan sonra pipisini etrafında beyaz şeyler oluyor sünnetten sonra yaptınız mı o sıyırma işlemini doktora sorduk normal dedi
Yigitkomuz_ 333 hastanede yaptr tabiki cnm ameliyat sonucta uyusturmasj falan var evde riske atma 4 bucuk aylik yaptrdik bizde tam zamanıydı girdik pipisinden iğne vuruldu 10 dakika beklendi beraber girdik oğlumla ikimiz ben oyaladjm onu ztn durdu bebekti daha doktor 10 dakikada yapti halletti çıktık ilk cisinde ağladi bi sonra rahat geçti 10 güne kesin iyileşti
kitapkurdubebeninanasi 333 oğlumun pipisinde de darlik vardi 58 günlükken evde lokal anesteziyle sünnet oldu. Önce güzelce emzirdim gazini çıkardık doktor bi krem sürdü pipisine uyusturuyormus o krem sonra kasığından igne vurdu. Sonra dikişli sünnet oldu. 3 saat sonra kremin etkisi gecince huzursuzlanmaya basladi calpol verdik o gece 4 saatte bir ertesi güne huzursuzlugu kalmadi çok şükür. 6. Günde dikisleri atmaya baslamisti. Sünnet olduktan sonra baya rahatlamisti. Hep iyi ki erken yaptirdik ve iyi ki o doktora yaptirdik diyorum. Fitilsiz bardaksiz pansumansiz iyilesti yavrum
Ezgikaran Emine-24 evet oldu eger kabuk gibiyse kavlıyor zaten ufak iltihap gibiyse geciyor fucidin göz kremi sürüyorduk günde 3 4 defa ileriye dogru itme işlemini yapın ara sıra yoksa tekrar kireçlenme yaparmıs yeniden sünnet gerekirmiş
Elfdls1621 Benim oğlum 40 ı bitince sünnet yaptım bizimde pipisi kapalıymış dedi sağlık kabininde cerrahi işlemiyle yaptırdık en fazla 1 hfta sonra hiç bişey kalmadı şükür
Senaoz Biz 2 günlükken hastaneden taburcu olmadan yaptırdık. Eve geldik 4 gün sabah akşam Bi pomad vermişti Dr onu sürdük, göbeği düşmeden pipisi iyileşti mis gibi. Çocugun anlamadı bile sünnet olduğunu mis.
Melekanne91 333 mrrhaba pipi ucu darligi varsa muhakkak ettirin en tez zamanda.oglumunda ayni durumundan dolayi idrae yolu enf. Gecirdik 3 gun yattik ve bobrekte buyume var denildi sukurki tedavj sonrasinda normal boyuta geldi suan skntimiz kalmadi.smegma denilen maddeyi salgiliyor erkekler pipu darligu olunca bunu atamiyor icerde birikiyor iltihap yapiyor.bizde ettiricez 3. Ayimiz bitiyor simdi.evde yapilmamali yakinimiz mikrop kaptirdi en guzeli hastanede steril ortamda bolgesel uyusturma ile yaplmali.sukredin ki enf. Olmadan demis doktorunuz anlqyipta.
Esinn97 333 Hastanede daha iyi olur. 4 aylıkken yaptırdık. Lokal olarak. İyileşme süresi çok hızlı oluyor.
Ezgikaran Emine-24 rica ederim ne demek 🙏cok dikişler zarar vermeden günde 2 3 defa yeterli demisti sünnetçi bize
Demetbulut 333 çocuk cerrahiye gidin.. Doktor size net bilgi verecektir.. Biz hastanede yapyırdık oğlumun sünnetini 6 aylıktı genell anestezi ile oldu hiç sorum yaşamadık
Ezgikaran Emine-24 normaldir cünkü cocuk doktoru bize 3 ay sürer toparlanması dedi sen yinede doktoruna tekrar danış canım için rahat etsin 🙏