Melekmls Kızlar eşiniz size çok saldın bakımlı ol diyormu öyle diyorsa siz ne diyorsunuz ne düşünüyorsunuz ben üzülüyorum bazen beni beğenmiyormu diyorum🙈🙈 birde estetiği olanlar ne yaptrdınız memnunmusunuz fikir olsun 🌸
Gul-42 Melekmls asla demez bırak dagınık kalsın annelık sana cok yakıstı der sadece emzırme donemınde cok yıorum dıkkat et der saglklı ye der
Ayseege6156 Melekmls aksine sen her türlü güzelsin karıcım hiç üzülme der ❤️☺️ Ama ben kendim bir çocuk daha doğurup inşallah sonrasında göğüslerime silikon yaptırıcam inşallah 😅
AbrhamH Gul-42 kiz boyle adamlari nssil buldunuz ya 😄 benimki der cok saldin dikkat et diye. Baya baya der yani 😬😬 estetiğim yok bu arada. Kendi kazancim olursa yaptirabilirim bazi yerlerimi
Melekmls begonvilkokusu ben yaptrdım çok memnunum çünkü hiç makyaj yapmıyorum canlı tutuyor sadece allıkla
Melekmls Ayseege6156 helal olsun benimki sürekli yeriyor beni o konuda 🙄🙄 göğüs estetiği benimde ihtycım var ama çok korkuyorum 🙈
simiyyy Bulduğum ilk fırsatta jawling yaptırcam estetiği var diyenlerede var ki yaptırıyoz diycem aha buraya yazdım
Reyna simiyyy hayatı yaşama şeklim aynı böyle benimde gün içinde hep kullanırım bunu var ki yapıyoz olmasa napcaz
Doga0812 Melekmls estetik yok ama dudaklarımı yaptırmak isterdim konuşurken kayboluyorlar akmdaldklssl 😁 şaka yaptım okdrda degil
Reyna simiyyy bende narkoz korkusu var tamamen bayılmaktan çok korkuyorum doğumu da spinal yaptım sırf bu yüzden şimdiye kadar bir ton şey olmuştum bu korku olmasa ama çok korkuyom ya ölürüm uyanamam diye 😂
EtiPetito Yazannesi1 ben cesaret etsem bunu istiyordum ama yaşlanmaya başlayınca yüz çöküp çok kötü bi hal alacak diye tırstım 🥲
simiyyy Reyna ya narkoz mükemmel bişey geçen ameliyat oldum zınk diye gittim keşke dedim hep hayatımızda olsa 😄
Yazannesi1 Reyna bende korkuyorum 😦 yada baygınken rüya falan görüp uyanırsam ve konuşamazsam falan filan 😀
Yazannesi1 EtiPetito yaşlanınca olsun varsın gençken kendimizi iyi hissedelimde 😀 Ajda Pekkan geçen gün 80 geçti ☹️
CekirdeksizLimon simiyyy Ben bi operasyonumda, bana haber vermeden bayılttılar diye narkozdan uyanırken ağlamıştım 🤣 Keyfine varamadım diye 🤭 Çünkü narkoz kalp ben 😄😄