Cemrebebek Selam hanım bebeğim 10 aylık. Golden goat mama kullanıyoduk malum mamalara zam gelince değiştirmek zorunda kaldım sma optipro aldım. Onda kabız gaz falan olurmu probiyotikli falan yazıyorda bilemedim.
Nilkusunannesi İki aylıktan itibaren kullanılıyoruz kızım 6 aylık şu an gaz kabızlık vesaire hiç bir problem yaşamadık hatta olan gazı da bu mama sayesinde geçti. Gelişimi de gayet güzel şükür 🌸 biz memnun kaldık inşallah sizin bebeğinize de iyi gelir