Oğluma doğduğunda oda yapmıştık. Büyüyen beşiklerden almıştım. Şuanda 27 aylık ve beşiğin korkuluğu en üstte olmasına rağmen ayağını atıyor. 80×180 ölçülerinde bir yatak alıp beşik kısmını çıkarıp yatak olarak kullanmayı düşünüyorum. Yatak önerileriniz nelerdir sevgili anneler ?? Memnun kalmadığınız yatak varsa onu da yazarsanız sevinirim ona göre değerlendirmeye almayacağım o yatakları ☺️